reklama

SME – Rudé Právo strany SaS?

Včera som si klikol tieto “najčítanejšie správy na Slovensku”, namiesto nejakej ozajstnej správy mi ale ako najväčšia fotka na titulke vyskočila tvár pána Sulíka a článok s jeho názorom ako Tsipras “skáče partnerom po hlave”.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (137)

Žiadna veľká novina, článok si ale prečítalo vyše 40 tisíc ľudí. Jeden by dúfal že seriózny spravodajský denník, keď už neponúka správy ale názory a komentáre, ponúkne aspoň paletu viacerých, a nie zrovna tak že jeden bude s najväčšou fotkou na titulke a iné budú malými písmenkami na poslednej strane. Ako myslite že to ale robia v SME? Nuž, pozrite sa či tam nejaký názor kritický voči pánu Sulíkovi nájdete. Neviem či si pán Sulík ten článok na titulke zaplatil ako politickú kampaň, alebo redakcia SME mu ju robí zadarmo ako láskavosť, myslím ale že od objektívneho žurnalizmu majú také články hodne hodne ďaleko.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pána Sulíka nemusím, od kedy on poskákal po hlavách svojich partnerov. Nedalo mi teda a napísal som stručný blog o tom a že pán Sulík je posledný kto by sa mal na tému skákania partnerom po hlave, či už tým vo vlastnej koaličnej vláde alebo Slovenským partnerom v Eurozóne, vyjadrovať. Čítali ste Aký je rozdiel medzi Tsiprasom a Sulíkom? Asi nie, lebo SME ho dalo, obrazne povedané, "na poslednú stranu malými písmenkami". Zrejme ho však čítali troli SaS, lebo v diskusii na mňa tak nakydali akoby som znásilnil panenku Máriu. Vygumované hlavy si pritom ani nevšimli, že keďže sa mi nepáči že Sulík/SaS svojim konaním odovzdali vládu opozícii (dnešnej vládnej strane), nebudem asi volič SMERu. Vskutku, zdá sa mi skôr že pán Sulík a poslanci SaS sú členovia SMERu v utajení, lebo SMERu nik tak nepomohol ako oni. Na rovinu preto poviem, že keby som mal iba dve možnosti koho voliť, Fica alebo Sulika, budem voliť Fica, lebo lepšie je mať nepriateľa pred očami ako “priateľa” čo Vás bodne nožom do chrbta.

Pavol Forgac

Pavol Forgac

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Veľkí ľudia rozprávajú o ídeách; obyčajní ľudia rozprávajú o veciach a miestach; malí ľudia rozprávajú o iných ľudoch. Eleanor Roosevelt No a potom sú, žiaľ, ešte tí ktorí rozprávajú sami o sebe. Takže kde začnem? J Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu